Pilot BP tankstation – AH to go

AH to go en BP zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Deze samenwerking is het gevolg van de sterk toenemende vraag van BP klanten naar etenswaren voor directe en latere consumptie. Samen met Albert Heijn ontwikkelden zij een concept met zeer gevarieerde producten om aan deze behoefte te voldoen. De exclusieve overeenkomst start met een pilot van het nieuwe concept bij zes BP tankstations verspreid over het land. Deze nieuwe formule kwam operationeel medio oktober 2016.

Klanten vinden een volwaardige AH to go winkel want de inrichting en het aanbod zijn helemaal toegespitst op de wensen van de weggebruiker. Met meer dan dertienhonderd producten biedt de winkel het vertrouwde to go-assortiment aangevuld met producten die populair zijn onder automobilisten.

De BP tankstations beschikken over een of meerdere schermen waarop de aanbiedingen van AH to go worden vertoont. Creative Action heeft hiervoor het totale pakket geleverd. Dit pakket bestaat uit LG professionele schermen, de Creative Action mediaspeler, Digital Signage software en contentcreatie. Dankzij de unieke functies die beschikbaar zijn in software is het mogelijk om op alle narrowcasting schermen een mix van zowel landelijke als lokale content te vertonen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van de agendafunctie waardoor er in de ochtend, middag en avond gerelateerde producten en aanbiedingen worden gepromoot.


Gerelateerd aan dit project

Meer informatie

Bent u na het lezen van deze referentie geïnteresseerd in meer informatie of de toepasbare mogelijkheden? Bel ons gerust via 010 412 03 13 of stuur een berichtje via ons contactformulier. 

CONTACT