Wat ga je doen?
Ben jij een administratieve duizendpoot die graag zijn/haar steentje wil bijdragen aan een organisatie die zich actief, creatief en persoonlijk inzet voor de mooiste klanten?
Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn en begeleid jij onze projecten op de voet? Dan hebben wij een ontzettend leuke en veelzijdige rol binnen ons mooie bedrijf.
Bij Creative Action kom je als fulltime (32-36 uur) Project begeleider / Administratief medewerker te werken in een inspirerende omgeving met een team van creatieve “denkers” en “doeners”. In deze rol krijg je de verantwoordelijkheid om enerzijds de directie te ondersteunen en samen met collega’s de administratie van ons (inter)nationale bedrijf te beheren. Anderzijds ben je als Project begeleider een spin in het web die jouw collega’s en onze klanten scherp houdt aan gemaakte planningen en afspraken. Je krijgt de kans om een divers takenpakket op te pakken, waaronder:
Waar ga je werken?
Creative Action is een Digital Signage en contentcreatie bedrijf gevestigd in Rotterdam. Wij bedenken, ontwerpen, ontwikkelen en implementeren uiteenlopende (interactieve) oplossingen, en maken voor deze oplossingen ook nog eens de gaafste content.
Met een professioneel en gedreven team gaan wij doelgericht en transparant te werk en verdiepen wij ons in de wensen van onze klanten. Samen met jou leveren wij de juiste content aan onze toonaangevende klanten.
Wie ben je?
Wat mag je verwachten?
Naast een verantwoordelijke functie in een dynamisch en familiair bedrijf bieden wij jou goede arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconform salaris en een informele werksfeer. Het betreft een veelzijdige en uitdagende functie voor minimaal 32 uur in de week en er is uitzicht op een vast dienstverband.
Interesse?
Spreekt deze functie je aan? Of wil je aanvullende informatie inwinnen? Stuur je vraag en/of CV voorzien van motivatie naar r.dejong@creativeaction.nl en wie weet drinken we snel een kop koffie.