Touchscreen applicatie met Olympisch thema voor Volkswagen

Volkswagen is al 25 jaar sponsor van het NOC*NSF en haar olympische sporters. Vlak voordat de Olympische spelen in Rio de Janeiro begonnen, heeft men aan Sluik, een creatief productiebureau, samen met Creative Action gevraagd om een Olympic Experience te creëren. Voor deze experience hebben wij gekozen voor een touchscreen applicatie met scanfunctie waarmee men door middel van een prijsvraag zeer leuke prijzen kan winnen.

Hoe werkt het?
Met behulp van een ontvangen gepersonaliseerde sleutelhanger, die een barcode bevat en gescand moet worden, wordt men gevraagd in welke Volkswagen onze Olympische toppers zoals Epke Zondeland, Femke Heemskerk, Dafne Schippers en Dorin van Rijsselberghe rijden. Door gebruik te maken van het touchscreen kan men deze vraag interactief beantwoorden en kans maken op één van de leuke prijzen.

Meer informatie

Bent u na het lezen van dit nieuwsbericht geïnteresseerd in meer informatie of de toepasbare mogelijkheden? Bel ons gerust via 010 412 03 13 of stuur een berichtje via ons contactformulier.

CONTACT